The Sims 3.

Ah detta spel gör mig beroende. Spelade hela natten med Fanny och Jessica igår, gick typ hem i den kalla sommarnatten klockan halv 7 imorse. Var värt dessa 12 timmar av spelande. Var dock arg på mina simmar, dumma var de, lyssnar aldrig på mig. Fanny och Jessica kan bevittna mitt uttalande då jag säger att jag blir en bitch då jag spelar, herregud. Skäms i efterhand, har kallat för många simmar för slampa i natt. 
 
 
SEN. Fnny blev gravid, så hon liksom födde barnet, döpte det till Kathryn sen ba "whohooo twins! Congratulations!" Wtf, hon döpte obvioulsy den andra till Megan. Ändå, christ. Mind is blown. Vi satt typ och kollade på varann i en timme innan vi börja WTF OMG, THISS IS WTF, JESUS, OMG MIND IS BLOOWWWN.
Inte för att någon annan var så jävla taggade på det, men det var ju förträffligt. Nu skall jag sluta med min paus, har alldeles för mycket abstinens, ska vara snäll mot mina simmar nu! Bye
Btw, om någon vill lira någon dag så hör av dig!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Vi lirar snart igen!

Svar: JA
felicia ragnarsson

2012-07-11 @ 23:08:09
URL: http://bessica.blogg.se
Postat av: Sims guden Fanny

Det var coolt, om man är en nörd det vill säga!

Svar: HAHHAHHA. Särskrivning på namnet Fanny:(
felicia ragnarsson

2012-07-11 @ 23:22:07
URL: http://fannylovbom.blogg.se
Postat av: Simsguden Fanny*

Jag skäms, jag skrev fel! SÄRSKRIVNING OMG

Svar: Jaha, oj du påpekade det själv. Skämmes.
felicia ragnarsson

2012-07-11 @ 23:23:16
URL: http://fannylovbom.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback