Hej, hej, hallååå.

Min uppdatering.. The botten är nådd.
Men jag är i Piteå och har haft massa besök och så, var asfint väder nu idag också så då var det bara ut i solen. Och gud, är det någon mer som känner igen sig att man har typ ginger/albinopigment? Är vitast i världen förutom dessa sönderbrända kinder med alla dess fräknar. Nu ska jag iallafall se true blood sen blir det fisken vs kroken då vi ska ut och fiska, blir en bra kväll!
Ser inte så hemskt ut på bilden men irl, dör. Helt sjukt, har samma färg på kinderna som kräm med lite mjölk i.
 
 
Btw, ni vet frågan "vad är typiskt för dig?" Har aldrig kunnat svara på den frågan. Liksom vad är typiskt för mig? Sen efter frukosten idag kom jag på det! Spiller alltid mat på mina kläder och borstar tänderna som nån jäkla psykpatient som behöver bli fastbunden. Har alltid tandkräm runt munnen och på kläderna under morgonens timmar, Fanny är som min personliga typ "excuse, du har tankräm överallt."

Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback