Då såg jag en bild av en flicka, med en skadskjuten kråka i famn.

Var egentligen tänkt att jag skulle hem till Skellefteå imorgon men jag stannar tills efter pdol istället så är kvar här i en och en halv vecka till pga brist på vänner att umgås med hemma. Känns som om jag kan hitta på mer saker med bättre folk här i Piteå istället!
 
Iallafall så fick vi värsta finbesök idag då Mira och Co. kom hit! Blev grillade hamburgare och bygga sandslott i sinne. Har också bränt mig så jävla mycket mer, åh har fulaste brännan på bröstet, skojar inte, skulle visa bild om den inte satt på ett sånt avslöjande ställe. 
Nä men nu är klockan fan tjugo i elva så då skall jag sova så jag hinner upp, packa och pussa en massa på Mira innan jag åker hem! Åh, hoppas Sebastian och de två resterande änglarna fick varsin hjärtinfarkt av det översta stycket, tack för mig pussss.
Btw, någon som sett the amazing spiderman som vill diskutera detta med mig? oewhegh, finner inga ord.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Det är fan bäst för dig att du pallrar dig hemåt, unga dam! Vi saknar dig like craaazy

Svar: Är hemma jao!
felicia ragnarsson

2012-07-19 @ 01:30:10
URL: http://fannylovbom.blogg.se
Postat av: Jessica

Blev fan arg. Jag ba: Jaha? Hata mig då.

Svar: HAhaha åhhh, jag är kul ibland. Kände för ett prank.
felicia ragnarsson

2012-07-19 @ 14:57:04
URL: http://bessica.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback