nanananan batman.

Shit vad dålig jag är på att blogga, verkligen. Men har hänt mycket, eller mycket och mycket men har inte använt min dator alls, och blogg.se appen verkar inte fungera? 
 
Iallafall så kom Fanny, Jessica och Sebastian till min far i fredags, så vi chillade, fiskade och myste typ, sen kom Malin lördagskväll perfekt innan pdol så vi och Jessica tog lördagkvällen med storm! Vi såg Norlie & Kkv, Thåström och Timbuktu, var sociala med Rasmus, slog folk som gick förbi, blev dryhumped och tafsade på i publiken av Timbuktu och blev bjudna på afterski utan ski av en norsk. You name it. Var iallafall jätte bra.
 
Har också jobbat min första, andra och tredje dag av femton i sommar, har världens bästa sommarjobb, sitter typ och sjunger och umgås med folk hela dagarna och får pengar för det, är bäst. 
Åh, övningskörde ikväll också, från anderstorp till örviken, som en Gud bakom ratten var jag! Årets adrenalinkick efter detta. Nu mina vänner skall jag sova, för trost adrenalinkicken börjar jag nio imorgon.
BTW, batman är bäst, och köp ett par vans åt mig :S

Kommentarer
Postat av: Lovisabv

Jobbar du på medborgarskolan?!

Svar: Japp!
felicia ragnarsson

2012-08-02 @ 00:15:17
URL: http://Lovisabv.blogg.se
Postat av: Moa Egholt

ingen aning vart den är ifrån :( såg den på tumblr haha

Svar: haha åh, måste hitta den!
felicia ragnarsson

2012-08-02 @ 01:32:51
URL: http://moaegholt.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback